Pages

Friday, December 23, 2011

SERONOK!

akhir-akhir ni aku terasa sangat seronok belajar..sampai lupa buat latihan..hahaha...

bila tiba quiz...tergagap nak menjawabnya...alhamdulillah...aku berjaya jawab semua soalan dengan yakin..tapi tak sangka aku cuma silap tahun...wwuwuuwuwuw...padan muka aku..

pop quiz pula, aku tinjau-tinjau kertas ira...hehehe...aku cume lupe je...ceit! salah 5 je...tu pun salah sebab aku salah eja...damn!

malam pendaftaran kelab..aku jalan-jalan kat pasar malam dalam campus...dan.....aku dan dia selisih!! Ya Allah!! buat pertama kalinya aku melihat dia dengan mata aku sendiri..tiba-tiba je waktu seakan terhenti.. >,<

aku rasa lain macam..aku suka bila dia on9...setiap hari selasa...pkul 8 pagi..kelas kami bersebelahan..pernahlah aku melihat dia sedang menunggu dengan rakan-rakan di depan pintu kelas aku..dan bila aku duduk...apa mungkin benar lirikan matanya ke arah aku...atau mungkin aku sahaja yang perasan...


"Ya Allah! jika benar dia bakal penemanku...kau jagalah hati kami ini agar kami tidak berlebihan..dan biarkan aku terus memendam perasaan untuk ketika ini.."


ish! kami kan ada tanggungjawab masing-masing..belajar dulu cik wawa ye sayang! dan aku tak sepadan dengan dia..aku sedar siapa aku..

aku anggap dia macam abang aku...Alhamdulillah..dia sudi membimbing aku..terima kasih...sungguh aku hargai ilmu itu...



perjalananku masih jauh...dan aku..ada misi untuk diselesaikan! yeah!! go wawa!

No comments:

Post a Comment