Pages

Tuesday, November 6, 2012

Biar Aku

Biar aku yang atur langkah ini..kau pergi!

Biarlah hooo...akan ku pasti kau berhenti gangguku lagi!

apa benda ni weh?

Cuti sem yang terlalu singkat.. Hentikanlah pura-puraku..

Hentikan juga segala dustamu.  Aku hanya mampu diam dan terus diam.  Menunggu kau jelaskan.

Aku mampu langkah sendiri, walau sakit, walau lelah.  Aku tetap teruskan perjalanan yang penuh duri.  Pilihlah jalan yang kau mahu Wahidah.  Jalanlah kau di atas bumi sementara.  Hitam putih adalah pilihanmu.  Jangan kau salah pilih jalanmu.

Perasaan yang terlalu menakutkan..perasaan yang terlalu menyeramkan! ahhh! celakanya perasaan ini kau fikir aku tak peduli..kauuu pergii!

JAPPP!!!~~

Ehhhh!! aku dah kenapa, hahah! dah macam Fynn Jamal Junior..hahhah!


fuhhh!! jauh tak terdaya!


Teruskan usahamu wahidah anak yusof dan norhayati.. Biarpun kau pernah jatuh, di hina, di caci, jangan jatuh lagi.  Kalau jatuh cinta?? hahha! ok! cinta sejati belum pernah sebab belum nikah kan??hahha!!

Cuti sem 2 ni so far so well..#failed..

Bermulanya hari baru ku apabila telah datangnya kesakitan yang tak diduga. DEMAM mengada-ngada..kejap ada kejap tak ada.


tu je ceritanya??



p / s:  "ramai pula blogger yang dah kahwin and preggy..'wat ta'???" -__-"

No comments:

Post a Comment