Pages

Sunday, February 13, 2011

Si Budak Gila Nuklear !!

Entri kali ni aku nak cerita sikit pasal budak gila nuklear..

Even aku ada belajar pasal nuklear kat sekolah, tapi tak cukup la... cuma belajar basic je lah... Bile akak aku yang first ambil degree sains nuklear...every year hanya tak sampai 50 student je dalam UKM tu.. Macam susah shj.. Ramai yang memberi pandangan negatif sebab makcik2 pakcik2 kat luar sana tu tak nampak perkembangan kerja yang berkaitan dengan nuklear..

Apa yang mereka fikir adalah...... NUKLEAR = BOM !!
wow!!sungguh hebat..hahhahaha....

Nuklear ni bukan sahaja sebagai bahan letupan, tapi boleh tukar genetik pokok....eh??betol ke apa yang aku cakap ni??hahahaha...ok2, selain daripada tu, boleh tukar kepada sumber tenaga elektrik..

orang jepun datang malaysia duk bincang pasal nuklear hang tak taw ka??apa da..Ni lagi satu berita, kalau tak silap aku la,negara kita tengah hangat nak guna nuklear..so,ada la peluang kerja tuk budak2 nuklear kan3?? TAHNIAH!! semoga korang buktikan malaysia mampu buat!!

Kakak aku??punya fanatik dengan nuklear.......korang tengok sendiri kat gambar bawah ni....


ni lekat kat pintu bilik akak2 aku...

nampak simbol tu lagi???




perasan!!!!

Akak aku baru buat blog...semuanya pasal nuklear klick sini ...semuanya aku yang aturkan..... tak siap hias lagi....



p / s : go kakak go!!

No comments:

Post a Comment