Pages

Monday, August 8, 2011

Majlis Perkahwinanku......

Setiap orang pasti ada keinginan untuk berumahtangga...hahhaha..geli pulak bila aku cakap formal gini...mampus aku di label GATAL oleh family aku... -__-"

Citarasa aku...hm.....jom tengok angan-angan ku buat masa ni...




 Singgahsana kat atas memang aku suka sangat3...kalau aku nak buat tema warna purple or warna lain pun boleh sebab singgahsana ni tak terlampau banyak warna...ringkas sahaja kan??

Most yang aku lihat, pelamin terlalu banyak hiasan atau warna yang menonjol yang akan mengakibatkan raja sehari tenggelam...Lagi satu, semestinya harus ada ruang di sisi kiri dan kanan raja sehari...sebab bila photoshot with family or others, ada sahaja bunga yang menyibuk...tolak...tolak...tolak...dan akhirnya bunga tersebut jatuh...paham??sesiapa yang ada pengalaman pasti tahu apa yang aku cuba maksudkan...


 Aku tak berapa gemar emas..rekaan cincin di atas sudah menjadi trend lama...tapi aku suka taw...simple dan cantik..batu berlian tenggelam, maka selamat taw...aku pernah menyarung cincin berlian yang agak timbul sangat...kesan orang lasak seperti aku.....hehehehe...tersangkut pada langsir....



 Cantik kan baju atas dan bawah ni...credit to ARMA ABD RAHMAN...hasil kerja sangat memuaskan.. Gubahan hantaran pun super duper memang citarasa aku....hehehe...cuba la klik nama atas tu..godek-godek la..


tapi warna baju ni macam tak sesuai dengan muka ku yang agak kurang cerah ni..hahahha...tapi...."cantik!!!"




Secara jujurnya, aku tak gemar berkaraoke... sakit kepala aku woi!! Dengan adanya gamelan...akan ku dendangkan lagu lama yang popular...tanpa suara orang taw3!! cuba bayangkan~~~...sedang asyik tetamu hadir memeriahkan suasana dengan di sajikan hidangan yang awesome!! sambil mendengar alunan gong...hahaha...tak ke suasana agak tidak kelam kabut??kan3!!

nasyid pun ok juga...mesti tenteram je tetamu yang hadir...hahhaha...

Lauk aku buat berkhasiat tapi lebih kepada kampung...ada ulam-ulam, pelbagai sambal, ikan sembilang...salad...salad kampung kah??bantai!! dan ada stall buah-buahan..western desert..


pasal hantaran...aku buat simple...tak payah handbag bagai...perfume...kosmetik semua..sebab aku dah sedia ada benda-benda semua tu...aku cuma nak mashmallow(kenangan arwah ayah), coklat, telekung, senaskhah Al-Quran..kalau boleh yang telah habis dibaca oleh bakal suami....bahahhaha...5 dulang berbalas 3 dulang...ok apa...

wang hantaran??...tapi tak payah banyak-banyak...mak aku bukan jual anak pun..hahhahah...terpulanglah pihak lelaki nak bagi berapa...

Tak lupa juga para bakal sponser aku...my sibling....photoshot dan video wedding dibayar oleh cik myn!!!hahaha...hamek kau!! katering yang benilai RM50k di taja oleh cik bella..hahahhaha...terima kasih..sibling lain pun amat aku perlukan...perlukan kudrat anda untuk menjayakan majlis bongsu...kah3...

Tak lupa juga kepada sepupu-sepupuku...andai kata angan-anganku ni menjadi realiti...anda boleh duduk melopong...hehehee.....atau erti kata lain, boleh santai2 bergambar bersama raja sehari... :P



p / s : "angan-angan je...."

No comments:

Post a Comment