Pages

Monday, August 1, 2011

Explorer Camp Flame Of Succes!!


Aku dapat invitation daripada cik nina(member sekolah) ada event kem yang agak lasak...Aku berminat sebab dulu aku jarang terlibat dalam aktiviti seperti ini..Bukan malas, tapi cuma tak berkesempatan..harap je ada member kad 'rakan muda',tapi tak pernah pergi. -__-"

Masa ni pertengahan bulan 1..kira mood 'budak sekolah' tu masih kuat lagi. Semua perkara nak tunggu member...Tapi itu bukan aku, tanpa mempedulikan siapa nak pergi...Aku on je lah..Cik Balkis pun join sekali..ok, dia member partner aku dalam kelas form 5...

Bertempat di Lembah Azwen Resort, Hulu Langat. Malam tu juga aku buat research pasal tempat ni..perghh!!nampak macam best...cuba new tab link ni http://www.lembahazwenresort.com/.

 muka aku memang kusyuk menulis borang -__-"


hm...sampai-sampai je terus daftar dan cari saiz baju..letak beg dalam dorm...ok done..kembali ke dewan untuk taklimat..bahagikan group..semestinya aku suka terpisah dengan member2 yang aku dah kenal...dapat member baru!! yeay!! masing-masing senyap sahaja..ada yang diantara kami memang mereka sahabat sekolah..ok..  terus buat aktiviti explorace..

 aku tak tahu nak duduk mana..dan banyak kali kepala aku terhentak dengan dayung tu...terima kasih mu'iz!! aku fokus kat lubang paip tu...Mu'iz silap masuk kan air...pergh...macam hujan la aku kena!!hahahha...Kerjasama bermula!!



 "KAMI KUMPULAN 5!!"

Gambar atas ni ceria sangatkan?? padahal baru 1jam kenal...tapi masa ni tak tahu nama lagi..main "weh...weh"..."oi..oi" la...

check point seterusnya....

AJK     :  "Tolong abang cari duit abang..20 sen dalam kolam tu....

KAMI   :     0_0''     -__-"     @_@"


muka2.....hahhahaha....tak yakin...

 Mencari-cari 20 sen...gila tak gila la kan?
Tanpa lengah..kami pun redah je la...tanah agak lembut...macam pijak taik sahaja...hahhahah...aku harus buat muka cool...aku kan macho...blueerkk!!!

Tak jumpa weh!! kena rendam badan sampai paras dada....mula-mula tak kisah...bila da sampai paras dada...hamek kau!! bau tak boleh belah...dan AJK berkata..kolam ni air daripada dorm laki...bapak lah!!
Lepas tu..check point seterusnya agak mencabar..merentas kolam besar dengan menggunakan tali..Pastikan pakai jaket keselamatan...

 Aku dah cuba nak capaikan kaki kat dasar...tak dapat!! gila dalam!!...
Aktiviti malam..hm..Jungle Tracking!! aku pakai selipar je ni...kasut dah basah dan dah terkopak..bila kasut sudah mula pandai berkata-kata...(tapak tercabut) -__-"
 
Yang menghubungkan kami...strawberi .. Nampaknya kumpulan kami yang terawal!! yeah!!

Aku yang berbaju puple bertudung hitam..
dan selepas halangan ni, kami lalu bukit dengan berjalan keadaan mencangkung...licin weh!!selipar aku tertanggal...biar je lah~~~ mengigil kepala lutut kitorg!!



 Tadddaaa!!!bertukar!!
Malam tu juga Majlis Penutupan!! best gila..

Thanks kak Quya, Nisha, Fera, Mai, Luqman, Abe, Mu'iz, kyrol, ahmad, rahmad, faiza, Fahrul, yg lg sowg tu sape ekk..ahhh..bantai ler...hahhaha...even aq taw kite tak same age...hahahah...





Balik Rembau!!!

Banyak lagi aktiviti kami buat..penat tu memanglah..tapi kena pandai-pandai gunakan masa...tapi aku selalu lambat je..hahahahha....



p / s : pppsssttt...aku memang berhajat nak buat aktiviti dengan group hot2 blogger dekat sini..tapi kos mahal lah..kalau tanggung sama tak apa...hm...mungkin kita pergi gua tempurung......

No comments:

Post a Comment