Pages

Thursday, March 31, 2011

Mati Akal -__-"

WARNING!! ENTRI KALI NI LUAHAN HATI CIK WAWA TAPI MASIH LAGI BERTAPIS!!

SILA PERGI BLOGWALKING KAT TEMPAT LAIN SEKIRANYA ENTRI NI MENJENGKELKAN..HAHAHAH...


Dear diari...

Hari ni aku buntu..semakin hari semakin terasa sesuatu yang akan berlaku.. Aku tak nak perpisahan kali ke 5.. cukuplah dengan sebelum ni...Aku tak kuat nak layan perasaan sendiri.. Tapi aku dah tak sanggup nak merungkai satu persatu persoalan yang berlegar diruang minda...

Aku harap sangat yang kali ke 5 ni bertahan sampai bila-bila...Aku dah malas nak fikir masalah ni.. Sekarang memanglah tak ada masalah lain..Kalau aku dah sambung belajar, pasti bertimbun-timbun masalah muncul..Adakah aku mampu menghadapi??Ahhh!!! sekali lagi mengganggu fikiranku..

Aku dapat merasakan aku dan mr.love tak akan bertahan lama atas sebab-sebab yang tertentu...Aku tak pasti perasaan dia terhadap aku selama ini hanya pura-pura atau tidak sebab couple2 yang sebelum ni aku terpaksa menerima kehadiran mereka demi menjaga perasaan...tapi aku sendiri yang terluka..Kali ni perasaan aku dengan mr.love agak berbeza dengan couple2 lain...Bukan aku yang terpaksa...tapi kerelaan aku...dan aku memang pendam perasaan kat mr.love sejak perkenalan kami bermula..

Baru-baru ni, pelbagai perkara yang telah diketahui aku..Aku tahu mr.love banyak merahsiakan sesuatu..Mungkin memang benar aku tak ada hak nak tahu..Tapi, sekiranya melibatkan perhubungan kami, aku tak akan teragak-agak nak putuskan hubungan ni.. Aku tak mahu kerana aku, dia terpaksa menanggung masalah..

Firts2 sekali, dia tak mahu hubungan aku dengan dia diketahui oleh adik beradik dia...yang ke dua masalah bonda dia tak bagi cari orang n9....Aku tak kisah semua ni....Aku nak tengok..sejauh mana kebijaksanaan dia menyelesaikan masalah ni, tapi kalau da memberatkan otak dia, Akulah orang yang angkat kaki awal2..

Kalau kita dah tak ada apa2, kita masih boleh berkawan rapat macam dulu2..


"nanti hang belajar kat luar sana, hang leh jumpa macam2 orang la cik wawa oi!!"


Memang senang cakap macam tu..tapi siapalah aku...

mr.love...kalau awak dah baca, sy harap awk faham...

2 comments:

  1. y x brbincang dulu?? jgn mnyesal nnti..if korang btl2 saling sayang n mnyanyagi korang bley hadapi..hee mcm bgus je bg pndpt..

    ReplyDelete