Pages

Saturday, March 5, 2011

Akulah Bisnesgirl !!!



sudah 2 bulan aku duduk rumah..Niat hati memang nak kerja..tapi ada 1 masalah yang belum diselesaikan..selagi tak selesai,selagi tu tak boleh kerja..

Aku cari alternatif lain nak dapatkan duit poket...al-maklumlah...biasiswa terputus.. hehehehe ^_^

So, aku mula niaga sendiri.. Nak naik tu memanglah payah.. Tapi kes macam ni, kita kenalah banyak2 bersabar dan berdoa...

apa yang aku jual???


Yeahhh!!barang perempuan!!



selain benda ni, aku jual shawl..most shawl jarang..tapi aku tak jual yang jarang punya..aku jual nanti buat naiya ja...hahhaha

Alhamdulillah..baru je aku letak pic eyeshadow dan shawl ni kat fesbuk..ada yang da order..
mati akal aku, akak aku da bawa balik k.l...kalau aku turun k.l ambil barang 1 je, alamatnya tak pulang modal la..

Yang bahagian shawl pula kawan aku nak tudung bawal biasa...kalau aku ada duit, dan2 tu jugak aku pergi beli banyak2 jual kat kawan aku...duit tambang aku pun tak cukup..macam mana nak jual...baru nak niaga..macam tu lah...

Dulu aku niaga gula2 time form 1...laku la jugak even jual sikit.. Bila kawan aku jual coklat........ Aku gulung tikar.....bisnes bro!!bisnes!! tak kan tak tahu kot..

"Tak kan barang perempuan je bro??"

Niat hati memang nak cari barang untuk lelaki pulak..Tapi tak cukup modal la...

Baru sahaja mr.love mesej suruh cari baju kemeja.... Haiyo.. Aku nak tibai harge tinggi2 kat dia...hahahhaha...aku naiya kat dia sorang ja...korang tak payah risau..aku tak kenekan korang..

1ja..jangan jual harga 2 kali ganda...itu sudah salah...ngeee~~~



p / s : Kami jual barang!! bukan jual orang!!!!


No comments:

Post a Comment