Pages

Thursday, October 20, 2011

Kebahagiaan Bermula

Setelah pelbagai rintangan yang aku lalui, kini aku lebih dewasa dalam membuat keputusan..Pelbagai tempat telah aku jelajahi...langsung tak terifkir akan mendapat ketenangan..Damainya..sungguh aku rindu perasaan ini..Kehidupan aku..

Berpijaklah di atas bumi yang nyata..

Setelah perit yang ku lalui..pahit di hati bagaikan telan hempedu...Seleraku mati..sukar untuk menjamah..mahu sahaja memuntahkan kembali...apa masalah aku ni..

Kesedihan yang melampau memakan diriku akhirnya..bukan kecewa di tinggalkan...cuma kecewa dan kesal apabila di pergunakan..macam diperbodohkan...cilake~~! -__-"

Nasib ada rakan-rakan dan orang yang lebih tua dari ku memberi semangat dan motivasi...

Pasti akan adanya hari bahagia untukku..Ya!! Alhamdulillah..kebahagiaan itu telah pun bermula...Rezeki ku untuk sambung belajar sentiasa ada..Kau telah permudahkan segala urusan ku Ya Allah!! sungguh aku malu padaMu...Aku bersyukur...akan ku guna sebaik yang mungkin..





"abg, ayg akan berusaha mencari ilmu dan memperbaiki lagi kekurangan ayg...agar kita lebih bersedia untuk mengharungi liku2 hidup...insyaAllah"  (aaarr?? ni khas untuk bakal husband aku!!hhahahahha..sape3??)

Lepas balik daripada '7 hari jatuh cinta' terus bersemangat kembali...telah ku temui ^_^

p / s : "mood aku tengah bahagia...hahahaha!! teeeett~~~"

2 comments:

  1. mcm bodo jer aku baca citer ni..... tak kan pasal lelaki tu ang nk down...tgk mcm akak ko ni...bersemangat capai impian....

    ReplyDelete
  2. gigit ko kang!! diorg lain...aq lain...

    ReplyDelete