Pages

Friday, October 14, 2011

Kau Selalu Ada...


(Aiman)
Dari dulu,
tanpa jemu hanya satu,
dalam rindu..

(Heliza)
Hari-hari kumenanti,
dengan erti mengasihi..

(Aiman)
henur waktu yang berliku,
masih mahu bersamamu..

(Heliza)
Memahami,mengenali,
tiada lagi menyendiri…

c/o(Aiman / Heliza)
Kau selalu ada, tika gelisah,
kau beri senyuman, bila kuresah,
kau janji setia, setiap kisah,
hingga berjauhan, tetap di wajah..

Dan..terindah

(Aiman)
Seringkali takkan pergi,
silih ganti,teman ini

(Heliza)
Mula temu,malu mahu..
musim lalu,kita pilu

(Aiman)
Percayai tak mungkiri..
demi suci tulus hati..

(Heliza)
Sinar bayu, menyisir sayu..
kepadamu,dariku..

ulang c/o

Terima apa saja bezanya semua kita..
kebenaran kejujuran…

ulang c/o(2x)

Kau selalu ada
selalu ada..woo..ada kita..

Aku tersenyum bila mendengar lagu ni..16 november 2011..pasti akan bertemu dengan si dia...aku menunggu...

sejarah lalu banyak mengajar aku...kita dipertemukan dengan orang yang salah sebelum kita jumpa yang benar-benar pasti..tapi aku tak letak kan hati ini 100%..takut kecewa yang berlebihan...

pppssttt...aku da lama minat seorang insan ini...akhlak yang baik...ilmu agamanya tinggi..dia memang lain dari yang lain..aku terpesona kerana pegangannya kuat pada Maha Esa..kini dia di matrik selangor..tapi aku sedar, siapa aku...

Aku akan terus menanti...cinta ku hanya untuk orang yang berusaha mendekatkan diri pada Allah s.w.t...kerana aku juga begitu...

istilah 'orang baik hanya untuk orang yang baik' baru aku faham...seburuk mana pun, sehina mana pun, jika seseorang itu telah bertaubat dan kembali ke pangkal jalan...orang itu adalah lebih mulia daripada kalian...Wallahu 'alam...


p / s :  selagi aku tak nikah...jangan nak memandai-mandai sentuh aku walau sikit pun... ^_^

No comments:

Post a Comment