Pages

Saturday, September 24, 2011

Budak Comel!!

'COMEL'...itu ungkapan yang selalu aku dengar....tapi bukan aku lah...untuk budak comel...siapakah???

memperkenalkan.....cik myn atau lebih dikenali akak aku ler... -__-"

Kami berbeza..sebab dia rendah..aku tinggi...dia kaki mengadu...aku kaki madu...hahahahha...nak ikutkan dia ni suka manja lebih daripada aku....taw3!!

Ada kalanya kami gaduh...ada kalanya kami baik sangat2...buat kerja gila dengan dia...keluar sampai 2-3-4 pagi.....pasang pelita sama-sama...tu kalau baik la..kalau dah gaduh..tumbuk-tumbuk...jerit-jerit...benci taw!

Kami gaduh paling lama 2 minggu...bermasam muka...mencuka sahaja..Jarak kami cuma 4 tahun...tapi perangai dia macam budak-budak..aku pula yang lebih matang daripada dia... -__-'

Aku snap gambar dia sikit punya cun...bila dia snap gambar aku...pergh...menghampakan...sabar je la!! hahahah...hadoi...



cik myn


 cik wawa

ha!! cuba bezakan gambar kami....kaki dia tak sampai walaupun pakai highheels...aku pun pakai gak highheels...corak kasut kami lebih kurang..di beli pada hari yang lain...jenama yang berbeza..pada harga yang berbeza...aku punya cap ayam je... nasib baik ada saiz aku...hahahhahah!!!

ni BLOG dia....CIK MYN....


p / s  : "air dicincang tak akan putus...kita beku kan air tu..baru boleh cincang....aarrr???"  ^_^

2 comments: