Pages

Friday, September 2, 2011

Aku Bersyukur....

Hampir seminggu aku keseorangan....Pada mulanya amat terasa....kekosongan....kesepian...rasa nak marah...sedih....semuanya ada...Ketika ini, ku panjatkan doa agar tabahkanlah hati ini...

"Celakanya perasaan ini" (sejak baca blog zack zukhairi, aku da pandai guna ayat-ayat gampang yang selalu dia gunakan... :P )

Ramai rakanku yang tak tahu yang kami sudah berpisah...Entri sebelum ini, aku dedahkan kepada rakan muka buku...Tak sangka ada juga yang memberiku semangat....


Klik untuk tumbesaran...hehehhe
Thanks sebab bagi aku semangat...terharu..hehhehe...

Apa yang menyebabkan kami putus?? pada dasar ceritanya melibatkan parents...tapi bagi aku tidak..mungkin dia ada alasan yang tersendiri...siapa tahukan?? tak mungkin sebab parents...kalau betol-betol dia mahukan aku, pasti dia akan usaha meyakinkan parents nya sebagai mana aku meyakinkan parents aku...

Sudah 5 kali datang dan pergi...Aku sudah lali dengan semua ini...Tapi aku bersyukur....makin hari, makin banyak perkara yang membuka mata hatiku...melihat dengan jelas...sabarlah hati...setiap perkara pasti ada hikmah...dan aku faham kali ini...aku bersyukur padaMu...




Thanks to Ayie...kenalan lamaku..yang sudi memenuhi ruang hatiku yang kekosongan ini...aaa??lain macam sahaja...hehhehe...kami tak ada apa-apa lah...kawan sahaja...ppssttt...bulan ni, dia akan menyambung study di peringkat degree...doa kan dia berjaya dan sentiasa tabah ya!! ^_^

Tahukah anda?? dia seorang jejaka hot!! ahahah...hensem taw...aku tengok ramai shja awek2 usha dia dekat facebook... :P...tapi dia kata dia tak nak bercinta...nak belajar dulu...bagus ayie!! aku rasa mahu ikut jejaknya....hehhehe...ade geng!!

Sekarang ni eden bahagio ekau tahu tak??? tak percaya??? tengok bawah ni.........



melompat-lompat dibuatnya!!


Berseri-seri je muka aku kan?? tunggu pinangan orang!!



aku belum tunang lagi!! tak berniat unsur iluminati...


Aku bahagia ni bukan pura-pura!! lahir dari hati yang redha!!
pppsssttt...baru-baru ni aku bermimpi aku jd co-pilot dalam kereta...waktu tu hujan...kami rapat sangat..macam laki bini...romantik...dan...dia merupakan salah seorang finalis imam muda....ya Allah!! kalau betol lah aku dapat lelaki yang boleh membimbing aku...eden bertambah bahagio ekau taw tak!! sesungguhnya...aku mencari jalan untuk kembali beriman kepadaMu....


Nampaknya jalan untuk aku sambung study sudah semakin jelas...dan bulan ini aku memulakan langkahku...bersiap sedia....pulun-pulun belajar!!! nak kalahkan semua bekas-bekas ku..hahahha...mampukah???  seribu persoalan......atau sejuta konspirasi??....*no komen..


p / s : "petang tadi dah bincang dengan puan ibu aku pasal tunang dan kahwin....syukur....plan baru aku disokong oleh puan ibu...bukan gatal...cuma tak mahu arwah terseksa lama-lama...apa yg aku ckp ni??"..................


No comments:

Post a Comment