Pages

Saturday, September 3, 2011

Aku Gadis Itu...

Belum terubat sakit di hati... Masih terngiang-ngiang.... Tapi makin hari makin berkurang perasaan...terima kasih kepadaMu.....

tapi.....

sepi berlanjutan....

dah lah!! aku malas nak berdrama...hahahhahah....

Lalu aku berpegang pada prinsip..."dah ludah jangan jilat balik"...

setakat ni masih ada lagi jejaka2 yang memberi semangat....alahai!! janganlah aku jatuh hati kat jejaka2 ni...kita tak secocok ler...kalian hensem sangat.... ^_^
Mungkin ini entri yang terakhir buat masa ni...sebab, cik myn nk ambil broadband dan cik bella pula nak bw lappy...cik bella nk bw mn???? ya!! dia akan sambung master di UKM tenaga fizik....agaknye...

woahh!! dia lahir tahun 1988...dah nak ada master..yang aku ni terkedek-kedek baru nak ambil diploma...cik myn pula bila aku dengar final projek dia, aku dah menggelabah...katanya susah...budak programming memang begitu...hahahhaha...pecah kepala woo!!

Aku nak sambung study dekat mana?? itu aku tak tahu..yang penting bulan ni aku kena start belajar basic-basic dulu...macam bahasa inggeris...siap sedia untuk MUET...yeah!!

Kata cik bella...kalau aku dapat cgpa 4.00....dia akan belikan aku camera DSLR!! yeah!! ye!! aku tahu aku tak pandai...tapi manusia boleh berubahkan??

Bertunang??berkahwin?? aku nak kahwin lambat, dulu je puan ibu bagi sebab ada calon...bila dah jadi macam ni....nampaknya umur 25++ mesti kena berkahwin...aku pun tak nak seksa arwah lama-lama...maafkan adik ye ayah... T_T

Perancanganku seterusnya.....hm...akan di fikirkan lagi.... insyAllah tahun depan aku dapat merasa konvo cik myn dan cik bella...aku bila lagi???

Cepat atau lambat pasti korang akan tahu kat mana aku sambung belajar...kos ape....dan bla..bla...bla...adalah lebih baik aku berdiam diri...pppsttt...tak sabar nak dapat lappy sendiri akhir bulan 11 ni...macam hadiah je..hehhehehehe....

AKU GADIS ITU...DAN.....
Aku mahu terbang tinggi!!


p / s : "aku ni melampau sangat ke???haaaaaa....LARI !!!!! "

2 comments: