Pages

Friday, September 23, 2011

Rilex

Ok!! fine!! kita tutup la cerita lama...sudah-sudahlah...apa yang penting sekarang??? aku dah nampak jelas sangat-sangat...sambung belajar!! yahoooo!!!!! mungkin di usia ku ini, ada yang dah kahwin...ada anak...kerja...dan sebagainya...

Tapi tidak bagiku...utamakan pelajaran..itu yang penting...memang betul aku ni malas belajar...tapi keinginan nak sambung belajar tu masih kuat!! yeah!!

Aku peduli hape orang cakap aku berfikiran macam orang tua...mereka berandai serupa demikian kerana aku sering mengeluh dengan harga rumah akan datang...taraf kehidupan..dan sebagainya...

Tapi jangan lupa, rezeki masing-masing....dan jangan pernah berhenti berusaha...itu yang pasti...

Buat masa sekarang...aku masih mencari ketenangan...hati, fikiran...

Hilang tempat mengadu?? ohh tidak!! kawan-kawan aku masih ada..mereka yang memberi kata-kata semangat...tak sangka kemenangan berpihak kepada aku...

Mempersiapkan diri.....berdebar rasanya..teruja!! Langsung tak terfikir aku akan ke Pahang...3 tahun di negeri orang..harap dipermudahkan segala urusanku... ^_^

Dan janganlah kamu bersedih..kerana akan adanya hari kebahagiaanmu...bersabarlah wawa...cepat atau lambat sahaja...


rilex la macam ni...


ini imej aku yang sekarang....simple...cantik je kan??? aaarrr!!! *lari~~~
kalau-kalau nak isi borang, boleh sahaja...tapi aku pendingkan la semua request korang...hehehhee.... : P


p / s :  terus maju!!

No comments:

Post a Comment