Pages

Monday, January 17, 2011

Kereta Idamanku Pelbagai Fungsi !!!

ala,sume orang mesti ada kenderaan idaman masing-masing....

cita rasa sendiri la kan der...

der2 sume minat kereta apa??atau motor apa??
aku tak nak tahu...hahaha..

Bagi aku la kan....aku suka kereta ALPHARD...sejak bila entah..
aku selalu naik highway...tambahan lagi time diorg ke arah selatan...perghh!!!melambak kat line 3...
berdesup je...sikit punye feel dia pecut tanpa segan silu...speed trap karang baru taw...ala, dia bukan kesah pun setakat denda bawah juta...

ha!!tu dah salah ok!!even kaya sekali pun, undang-undang kena la patuhi...untuk keselamatan diri sendiri jugak...

kalau accident sorang-sorang tak apa juga..kalau dah sampai buat roadblock 10km...hangen la woi!!!

ok2...dah macam khidmat masyarakat...tak apa..ok ikhlas..hahaha...

tak nak ckp bnyk2... tengoklah sendiri gambar2 bawah ni........ .........


Guna time wedding aku kan best....hahah




ok2..kita tengok interior pulak...apa f ungsinya??



Purple la!!hahaha...




Boleh buka puasa dalam ni!!!




Aku rasa muat untuk letak jenazah..haha...boleh tengok movie!!




dua-dua cantik!!



Bersama dengan insan tercinta..haha!!




Khas untuk sedara mara




Aku memang suka tekan2...langsir tu...kita leh tukar baju!!hahah


Alphard ni memang mahal la...tapi, ini salah satu cita2 aku...boleh bawa stok kan??
hahaha...


p / s : amalkan kongsi kereta bagi mereka yang memerlukan..tak salah pun...sekurang-kurangnya kita dapat mengurangkan beban mereka... :-)


No comments:

Post a Comment