Pages

Tuesday, January 25, 2011

RumahKu RumahMu...Rumah Kami...

Rumah = House = Home sweet home..

Semua orang ada rumah idaman kan der...

aku nak kongsi sedikit pasal rumah idaman aku untuk tinggal sebumbung dengan insan yang tercinta.....(bboooo!!!)..hahah


Citarasa masing2 la kan...

aku punye citarasa...taknak guna lampu banyak sebab haba dan buat aku hot mood je...
Keindahan ciptaanNYA membuat aku terus jatuh cinta pada alam semulajadi yang betul2 indah...betul ke ayat aku??kih3...

jom tgk citerasa aku!!!



Awat??biarlah...aku suka rumah kayu....




Petang2 boleh minum teh 'O' dengan si dia...kalau buat kenduri,sedara mara nak tido kat sini pun boleh sahaja...serbaguna kan3??

Jom tengok interior pula...



walaweh!!dapat angin original...hahha..no aircond!!



Cantik??siang2 tak perlu buka lampu...original view lagi tu!!


Yeppy!!masa berkualiti disini...cilakak!!berapa jam sangat la terlantar kat katil ni...kalau aku bisneswomen macam mn??busy woo!!


Bab2 ni aku da pandai cerewet!!!hahaha...kena kemas selalu...



Simple sudah....


ha!!ni yang paling aku sayang...tempat ni kena jaga...kalau tidak si dia lari cari yang lain..hahhahah....memandai je..


water features ni kalau boleh letak sepanjang rumah yang menerima cahaya pada belah pagi sahaja..titisan airnya mampu memberi kesegaran di dalam rumah...


Amacam??
hehhe......


p / s : miliki rumah yang selesa..bukan untuk menunjuk..... :-)


7 comments: