Pages

Thursday, March 15, 2012

Dalam diam..

dah lama aku tak update blog..sibuk dengan pelbagai urusan..sungguh aku penat..

aku terlepas bas balik lagi, nasib ada untuk hari ini...tiket pukul 3, tapi pukul 1 ada kekosongan..memang patah hati aku bila tertinggal bas, ini semua gara-gara asyraf..kalau tak balas mesej dia, dia marah2 aku...damn...bila plak aku couple ngn kau..wekk:P

tiba2 pula kata clash, lantak kau ler...

 sampai sahaja pekeliling, duit aku tak cukup nak beli tiket bas untuk balik jengka...cari bank kat pekeliling..cuba la cari..bukan mudah bagiku berjalan keseorangan di jalan yang sunyi...4 ribu di sisi ku..lappy dan camera..hehehe...bahaya tahu??

berat beg yang aku bawa, berat lagi hati aku yang kesepian ni....masuk je bas ke seremban, terus menjurai2 air mata ku..aku penat...Ya Allah..kuatkanlah hati hambaMu...mungkin sahaja boleh berlaku apa-apa tadi, mungkin seorang ibu telah mendoakan keselamatan anaknya..

sem ni aku tak sangka yang aku mampu lakukannya sendiri..
ketawa, menangis, marah sendirian...#gila.. -___-"

ini sahaja yang mampu aku lakukan, study week aku hanya mampu terlantar..tak mampu nak study, telan ubat banyak-banyak lepas tu terus tido..dua hari tak makan, malas nak minta tolong kat roomate.. hanya air kosong sebagai pengalas perutku.

walaupun keesokan harinya final, aku hanya mampu melihat roomate ku ulang kaji pelajaran...kepala berdenyut tak terhingga, rasanya aku da minta maaf pada semua rakan-rakan ku..dan teringat saat ibu mengejutku sebelum dia pergi kerja, sebab aku balik pada tengahari memang tak jumpa nanti..ibu peluk, kiss, dan memberi kata-kata semangat.."adik buat elok-elok taw"..

perjalanan balik ku dibelenggu hari-hari yang akan datang...selamat datang masalah!!

mujur hadirnya seorang yang aku anggap abang, dia yang banyak memberi kata-kata semangat kepadaku..terima kasih... ^_^

dah bacakan hari-hari kesukaran ku..

tolonglah jangan sakit kan hati aku lagi, aku tak mampu nak nangis seorang lagi..cukuplah dengan apa yang aku lalui, jangan tambah lagi..kesabaranku ada batasnya, jangan ingat aku berdiam selama ni aku tunggul..


kepada jejaka misteri..

i'll be waiting for you..

hulurkan tanganmu di saat aku tenggelam, demi cintaNya...

p/s : "saya ada 5 tahun je lagi ni..cepat isi borang!!"

No comments:

Post a Comment