Pages

Sunday, March 18, 2012

Kenapa??

Dalam beberapa hari ni, aku rasa macam tak sedap hati..makan tak kenyang, mandi tak bersih, tido pun mata terbuka..hamboi melampau..

ni bukan masalah cinta sebab dah memang aku tak ada bf pun...hahah!! sedih2..

Perasaan yang bercampur-campur macam ABC + black pearl + asam boi..huh?? ini kalau-kalau resipi ni ada siapa-siapa rembat, siap ko!! aku mintak royalti...puihh... :P

korang sendiri pun perasan kan aku da mula pening berdasarkan perenggan-perenggan atas tu..

Tapi apa yang pasti, aku terasa amat sedih..yang peliknya sebab apa???



Dalam bilik air..macam biasa la..air paip keluar..air mata pun turut serta sekali..hamboi, pakat-pakat join la.. puiihh...legaaaaaa............

Buka sahaja almari, aku terlihat sebuah buku yang pernah aku beli suatu ketika dahulu..masih tersusun kemas di dalam almari rak paling atas sekali.


Ingatkan bila jumpa buku ni, kuranglah sikit rasa kesedihan...bertambah adalah sebab, beli tapi tak baca...huaaaa!!! sedih...sedih...sedih..



p / s : "janganlah berlebihan ketika bersedih, kita masih ada benda yang berharga...jangan lupa doa banyak-banyak!!"

No comments:

Post a Comment